Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » 8AS 355 669-011 hella

Cięgło, hamulec postojowy 8AS 355 669-011 HELLA

8AS 355 669-011 Cięgło, hamulec postojowy HELLA
51.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 4 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

AS6901

numer części:

8AS 355 669-011

producent:

HELLA

Długość 1 [mm] 950
Długość 2 [mm] 720
Ciężar [kg] 0,340
Techniczny numer informacyjny AS6901
nr EAN 4082300539639

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 8AS 355 669-011 HELLA

Cięgło, hamulec postojowy 8AS 355 669-011 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Cięgło, hamulec postojowy 8AS 355 669-011 producenta HELLA

VOLKSWAGEN

7D0609701A, 7D0609701B, 7D0609701D, 7D0609701E, 7D0609701F

numery OEM:
VOLKSWAGEN      7D0609701A
VOLKSWAGEN      7D0609701B
VOLKSWAGEN      7D0609701D
VOLKSWAGEN      7D0609701E
VOLKSWAGEN      7D0609701F

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 8AS 355 669-011 HELLA w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.