Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » 8AS 355 669-101 hella

Cięgło, hamulec postojowy 8AS 355 669-101 HELLA

8AS 355 669-101 Cięgło, hamulec postojowy HELLA
47.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

AS6910

numer części:

8AS 355 669-101

producent:

HELLA

Długość 1 [mm] 1445
Długość 2 [mm] 805
Ciężar [kg] 0,380
Techniczny numer informacyjny AS6910
nr EAN 4082300539721

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 8AS 355 669-101 HELLA

numery OEM:
AUDI      1K0609721BE
AUDI      1K0609721Q
AUDI      1K0609721S
SEAT      1K0609721BE
SEAT      1K0609721Q
SEAT      1K0609721S
SKODA      1K0609721BE
SKODA      1K0609721Q
SKODA      1K0609721S
VOLKSWAGEN      1K0609721BE
VOLKSWAGEN      1K0609721Q
VOLKSWAGEN      1K0609721S

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 8AS 355 669-101 HELLA w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.