Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy Lexus LX (UZJ100) 470 (UZJ100) (2002.08-2008.03) 275km » 8DT 355 301-751 hella
wybrany samochód: 
Lexus Lx (uzj100) 470 (uzj100) (2002.08-2008.03) 275km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Bęben hamulcowy 8DT 355 301-751 HELLA

8DT 355 301-751 Bęben hamulcowy HELLA
hella 8DT 355 301-751
Bęben hamulcowy 8DT 355 301-751
8DT 355 301-751

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

61349

numer części:

8DT 355 301-751

producent:

HELLA

Status produktu: Normalny
Średnica bębna hamulcowego200
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm]41
Śr. zewn. bębna ham. [mm]233
Całkowita wysokość bębna hamulcowego [mm]51,6
Wzór otworów/Ilość otworów04/06
Ø rozmieszczenia otworów [mm]100
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm]201
Średnica otworu centrującego [mm]55
Ciężar [kg]3,8
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łożyska koła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez piasty koła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez sworznia mocującego koła
Techniczny numer informacyjny61349
nr EAN4082300404166

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy 8DT 355 301-751 HELLA

numery OEM:
TOYOTA      424310D010

Zastosowanie Bęben hamulcowy 8DT 355 301-751 HELLA w samochodach:

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.