Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 8EL 011 710-001 hella

Alternator 8EL 011 710-001 HELLA

8EL 011 710-001 Alternator HELLA
hella 8EL 011 710-001
Alternator 8EL 011 710-001
8EL 011 710-001
hella 8EL 011 710-001 Alternator
 

    Ocena:
numery handlowe:

CA1031IR

numer części:

8EL 011 710-001

producent:

HELLA

Nowa część bez depozytu 
Napięcie [V] 14
Prąd ładowania alternatora [A] 70
Ilość żeber 4
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Ø koła pasowego [mm] 67
Rodzaj alternatora zawiera pompę próżniową
niewymagany zwrot starej części 
nr EAN 4082300332988

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 8EL 011 710-001 HELLA

ALTERNATOR HELLA 8EL 011 710-001 FORD
numery OEM:
FORD      5 027 810
FORD      5 027 848
FORD      7 302 659
FORD      924F10300AB
FORD      924F10K359AB
FORD      924FX10K359AA
FORD      924X10300AB
FORD      94GB10300BB
FORD      94GB10K359AC
FORD      954F10K300AB
FORD      954F10K359AB
FORD      R954F10300AA

Zastosowanie Alternator 8EL 011 710-001 HELLA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów