Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 8EL 011 710-051 hella

Alternator 8EL 011 710-051 HELLA

8EL 011 710-051 Alternator HELLA
hella 8EL 011 710-051
Alternator 8EL 011 710-051
8EL 011 710-051

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

CA1043IR

numer części:

8EL 011 710-051

producent:

HELLA

Nowa część bez depozytu 
Napięcie [V] 14
Prąd ładowania alternatora [A] 80
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Ø koła pasowego [mm] 63
Ilość żeber 6
niewymagany zwrot starej części 
nr EAN 4082300333237

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 8EL 011 710-051 HELLA

Alternator (14V, 80A) pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, EVASION, JUMPY I, XANTIA, XANTIA/KOMBI, XM, XSARA, XSARA/HATCHBACK, ZX, ZX/HATCHBACK, FIAT SCUDO, ULYSSE 1.8D/1.9D/2.1D 06.89-12.06
numery OEM:
CITROËN      5705 2P
CITROËN      5705 FN
CITROËN      5705.L7
CITROËN      5705.R5
CITROËN      5705L6
CITROËN      96.178.429.80
CITROËN      96.211.917.80
CITROËN      96.241.414.80
CITROËN      9631318380
FIAT      9617842980
IVECO      9617842980
LANCIA      9617842980
MITSUBISHI      A2T A1994
MITSUBISHI      A2T A1994B
MITSUBISHI      A2T A1994C
MITSUBISHI      A2T A1994D
MITSUBISHI      A2T B4391
PEUGEOT      5705 2P
PEUGEOT      5705 FN
PEUGEOT      5705.L6
PEUGEOT      5705.L7
PEUGEOT      5705.R5
PEUGEOT      96.313.183.80
PEUGEOT      9617842980
PEUGEOT      9621191780
PEUGEOT      9624141480
SUZUKI      31400-65G00
FERRARI      961 7842 980
zamienniki:
8EL 732 715-001
brak
HELLA
V22-13-39300
brak
VEMO
439056
brak
VALEO
746006
brak
VALEO
746021
brak
VALEO
746806
brak
VALEO
746821
brak
VALEO
839005
brak
VALEO
839007
brak
VALEO

Zastosowanie Alternator 8EL 011 710-051 HELLA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów