Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 8EL 011 710-071 hella

Alternator 8EL 011 710-071 HELLA

8EL 011 710-071 Alternator HELLA
hella 8EL 011 710-071
Alternator 8EL 011 710-071
8EL 011 710-071

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

CA1053IR

numer części:

8EL 011 710-071

producent:

HELLA

Nowa część bez depozytu 
Napięcie [V] 14
Prąd ładowania alternatora [A] 100
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Ø koła pasowego [mm] 49
Ilość żeber 6
Ograniczenia producenta Delco Remy
niewymagany zwrot starej części 
nr EAN 4082300333251

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 8EL 011 710-071 HELLA

Alternator (14V, 100A) pasuje do: OPEL ASTRA F, ASTRA F CLASSIC, CALIBRA A, COMBO/MINIVAN, CORSA B, CORSA B/HATCHBACK, FRONTERA A, FRONTERA A SPORT, FRONTERA B, OMEGA B, TIGRA 1.0-2.2 09.88-01.05
numery OEM:
OPEL      10480384
OPEL      24 43 9410
OPEL      34 93 823
OPEL      34 93 824
OPEL      62 04 000
OPEL      62 04 002
OPEL      62 04 109
OPEL      6204133
OPEL      92 01 489
OPEL      92059984
OPEL      93175788
OPEL      R1530052
VAUXHALL      10480384
VAUXHALL      24 43 9410
VAUXHALL      34 93 823
VAUXHALL      34 93 824
VAUXHALL      62 04 000
VAUXHALL      62 04 002
VAUXHALL      62 04 109
VAUXHALL      6204133
VAUXHALL      9201489
VAUXHALL      92059984
VAUXHALL      93175788
VAUXHALL      R1530052
zamienniki:
0 124 415 008
brak
BOSCH
0 986 045 270
brak
BOSCH
8EL 737 003-001
brak
HELLA
V40-13-43680
brak
VEMO
10479923
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
10480384
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
746803
brak
VALEO

Zastosowanie Alternator 8EL 011 710-071 HELLA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów