Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 8EL 011 710-111 hella

Alternator 8EL 011 710-111 HELLA

8EL 011 710-111 Alternator HELLA
hella 8EL 011 710-111
Alternator 8EL 011 710-111
8EL 011 710-111

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

CA1084IR

numer części:

8EL 011 710-111

producent:

HELLA

Nowa część bez depozytu 
Napięcie [V] 14
Prąd ładowania alternatora [A] 65
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Ø koła pasowego [mm] 62
Ilość żeber 6
Ograniczenia producenta Magneti Marelli
niewymagany zwrot starej części 
nr EAN 4082300333299

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 8EL 011 710-111 HELLA

Alternator (14V, 65A) pasuje do: CITROEN JUMPY I, FIAT BRAVA, BRAVO I, PALIO, PUNTO, STRADA, LANCIA Y, PEUGEOT EXPERT 1.1-1.9D 01.94-12.06
numery OEM:
CITROËN      5705 GV
CITROËN      57057Q
FIAT      46420965
FIAT      46464276
FIAT      46540293
PEUGEOT      5705 GV
PEUGEOT      57057Q
FERRARI      464 2096 5
FERRARI      465 4029 3

Zastosowanie Alternator 8EL 011 710-111 HELLA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów