Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Fiat BRAVA (182_) 1.4 12 V (182.BA) (1995.10-1998.08) 80km » 8EL 011 710-171 hella
wybrany samochód: 
Fiat Brava (182_) 1.4 12 V (182.ba) (1995.10-1998.08) 80km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 8EL 011 710-171 HELLA

8EL 011 710-171 Alternator HELLA
hella 8EL 011 710-171
Alternator 8EL 011 710-171
8EL 011 710-171

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

CA1160IR

numer części:

8EL 011 710-171

producent:

HELLA

Status produktu: Normalny
Kod silnika182A3.000
Wyposażenie pojazdudla pojazdów ze wspomaganiem układu kierowniczego
Nowa część bez depozytu
Napięcie [V]14
Prąd ładowania alternatora [A]65
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Ø koła pasowego [mm]61
Ilość żeber6
niewymagany zwrot starej części
nr EAN4082300333350

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 8EL 011 710-171 HELLA

Alternator (14V, 65A) pasuje do: FIAT BARCHETTA, BRAVA, BRAVO I, MAREA, PALIO, PUNTO, PUNTO/HATCHBACK, STRADA, LANCIA Y 1.4/1.8/1.9D 04.95-
numery OEM:
FIAT      46231670
FIAT      46412678
FIAT      46428731
FIAT      46430527
FIAT      46774420
LANCIA      46231670
LANCIA      46412678
LANCIA      46428731
LANCIA      46430527
LANCIA      46774420
FERRARI      462 3167 0
FERRARI      464 1267 8
FERRARI      464 2873 1
FERRARI      464 3052 7
FERRARI      467 7442 0

Zastosowanie Alternator 8EL 011 710-171 HELLA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów