Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 8EL 011 710-411 hella

Alternator 8EL 011 710-411 HELLA

8EL 011 710-411 Alternator HELLA
hella 8EL 011 710-411
Alternator 8EL 011 710-411
8EL 011 710-411
hella 8EL 011 710-411 Alternator
529.99 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

CA1475IR

numer części:

8EL 011 710-411

producent:

HELLA

Nowa część bez depozytu 
Napięcie [V] 14
Prąd ładowania alternatora [A] 90
Koła pasowe bez koła pasowego
niewymagany zwrot starej części 
nr EAN 4082300333596

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 8EL 011 710-411 HELLA

Alternator (14V, 90A) pasuje do: FORD FOCUS I, FOCUS I/KOMBI 1.8D/2.0 08.98-03.05

Alternator 8EL 011 710-411 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Alternator 8EL 011 710-411 producenta HELLA

FORD

1079312, 1126051, 1144182, 1151214, 1215766, 1219711, 1221059, 1301377, 1301530, 1307487, 1M5T10300BA, 1M5T10300BD, 1M5T10300BB, 1M5T10300BC, 2M5T10300AB, 2M5T10300AC, 2M5T10300AD, 98AB10300JA, 98AB10300JB, 98AB10300JC, 98AB10300JD, 98AB10300JE, 98AB10300JF, 98AB10300JG

numery OEM:
FORD      1 079 312
FORD      1 126 051
FORD      1 144 182
FORD      1 151 214
FORD      1 215 766
FORD      1 219 711
FORD      1 221 059
FORD      1 301 377
FORD      1 301 530
FORD      1 307 487
FORD      1M5T 10300 BA
FORD      1M5T 10300 BD
FORD      1M5T10300BB
FORD      1M5T10300BC
FORD      2M5T 10300 AB
FORD      2M5T 10300 AC
FORD      2M5T10300AD
FORD      98AB10300JA
FORD      98AB10300JB
FORD      98AB10300JC
FORD      98AB10300JD
FORD      98AB10300JE
FORD      98AB10300JF
FORD      98AB10300JG

Zastosowanie Alternator 8EL 011 710-411 HELLA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów