Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 8EL 011 710-441 hella

Alternator 8EL 011 710-441 HELLA

8EL 011 710-441 Alternator HELLA
hella 8EL 011 710-441
Alternator 8EL 011 710-441
8EL 011 710-441
hella 8EL 011 710-441 Alternator
 

    Ocena:
numery handlowe:

CA1498IR

numer części:

8EL 011 710-441

producent:

HELLA

Nowa część bez depozytu 
Napięcie [V] 14
Prąd ładowania alternatora [A] 70
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Ø koła pasowego [mm] 55
Ilość żeber 6
Złącze / klema B+/L/DFM
niewymagany zwrot starej części 
nr EAN 4082300333626

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 8EL 011 710-441 HELLA

ALTERNATOR HELLA 8EL 011 710-441 CITROEN
numery OEM:
CITROËN      5705 5A
CITROËN      5705 6Y
CITROËN      5705 6Z
CITROËN      5705.4H
CITROËN      5705.5T
CITROËN      5705.GN
CITROËN      96.337.825.80
CITROËN      96.382.755.80
CITROËN      96.413.984.80
CITROËN      96.428.799.80
CITROËN      9636204480
CITROËN      9638275880
CITROËN      9656 956080
CITROËN      9665577580
MITSUBISHI      A5T A6291
MITSUBISHI      A5T A6291A
MITSUBISHI      A5T A6291C
MITSUBISHI      A5T A6291D
MITSUBISHI      A5T A6291E
MITSUBISHI      A5T A6291F
MITSUBISHI      A5T A6291G
MITSUBISHI      A5T A6291H
MITSUBISHI      A5T A6291ZEB
MITSUBISHI      A5TA6291B
MITSUBISHI      A5TA6291ZEC
PEUGEOT      5705 4H
PEUGEOT      5705 5A
PEUGEOT      5705 6Y
PEUGEOT      5705 6Z
PEUGEOT      5705.5T
PEUGEOT      5705.GN
PEUGEOT      96.337.825.80
PEUGEOT      96.413.984.80
PEUGEOT      9636204480
PEUGEOT      9638275580
PEUGEOT      9638275880
PEUGEOT      9642879980
PEUGEOT      9656 956080
PEUGEOT      9665577580

Zastosowanie Alternator 8EL 011 710-441 HELLA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów