Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Mazda 626 V (GF) 2.0 (GFEP) (1998.04-2002.10) 136km » 8EL 011 710-451 hella
wybrany samochód: 
Mazda 626 V (gf) 2.0 (gfep) (1998.04-2002.10) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 8EL 011 710-451 HELLA

8EL 011 710-451 Alternator HELLA
hella 8EL 011 710-451
Alternator 8EL 011 710-451
8EL 011 710-451
586.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

CA1501IR

numer części:

8EL 011 710-451

producent:

HELLA

Status produktu: Normalny
Nowa część bez depozytu
Napięcie [V]14
Prąd ładowania alternatora [A]100
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Ø koła pasowego [mm]50
Ilość żeber6
niewymagany zwrot starej części
nr EAN4082300333633

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 8EL 011 710-451 HELLA

Alternator (14V, 100A) pasuje do: OPEL ASTRA G, ASTRA G/KOMBI, OMEGA B, SIGNUM, VECTRA B, VECTRA C, VECTRA C GTS, ZAFIRA A, SAAB 9-3 1.2-3.0 03.94-02.15
numery OEM:
OPEL      62 04 079
OPEL      90561168
OPEL      91 17 934
VAUXHALL      62 04 079
VAUXHALL      90561168
VAUXHALL      91 17 934
zamienniki:
0 124 415 005
brak
BOSCH
8EL 737 753-001
brak
HELLA
437496
brak
VALEO

Zastosowanie Alternator 8EL 011 710-451 HELLA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów