Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 8EL 011 710-551 hella

Alternator 8EL 011 710-551 HELLA

8EL 011 710-551 Alternator HELLA
hella 8EL 011 710-551
Alternator 8EL 011 710-551
8EL 011 710-551
hella 8EL 011 710-551 Alternator
556.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 3 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

CA1622IR

numer części:

8EL 011 710-551

producent:

HELLA

Nowa część bez depozytu 
Napięcie [V] 14
Prąd ładowania alternatora [A] 120
Koła pasowe Koło pasowe paska wieloklinowego
Ø koła pasowego [mm] 55
Ilość żeber 6
niewymagany zwrot starej części 
nr EAN 4082300333732

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 8EL 011 710-551 HELLA

Alternator (14V, 120A) pasuje do: DACIA SOLENZA, OPEL MOVANO A, RENAULT CLIO II, CLIO II/HATCHBACK, ESPACE III, KANGOO, KANGOO EXPRESS, LAGUNA I, MASTER II, MEGANE I 1.8/1.9D/2.0 06.95-

Alternator 8EL 011 710-551 ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE Alternator 8EL 011 710-551 producenta HELLA

RENAULT

7700430183, 7700430579, 8200107688, 8200120571, 8200128426, 8200205612

VOLVO

8253612

OPEL

4402600, 4404174

numery OEM:
OPEL      44 02 600
OPEL      44 04 174
RENAULT      77 00 430 183
RENAULT      77 00 430 579
RENAULT      82 00 107 688
RENAULT      82 00 120 571
RENAULT      82 00 128 426
RENAULT      82 00 205 612
VAUXHALL      44 02 600
VAUXHALL      44 04 174
VOLVO      8 253 612

Zastosowanie Alternator 8EL 011 710-551 HELLA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów