Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 8EL 011 710-721 hella

Alternator 8EL 011 710-721 HELLA

8EL 011 710-721 Alternator HELLA
hella 8EL 011 710-721
Alternator 8EL 011 710-721
8EL 011 710-721
748.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 2 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

CA1756IR

numer części:

8EL 011 710-721

producent:

HELLA

Nowa część bez depozytu 
Napięcie [V] 14
Prąd ładowania alternatora [A] 150
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Ø koła pasowego [mm] 54
Ilość żeber 5
niewymagany zwrot starej części 
nr EAN 4082300333909

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 8EL 011 710-721 HELLA

Alternator (14V, 150A) pasuje do: BMW 3 (E46), 5 (E39), 7 (E38), X3 (E83), X5 (E53) 2.0-3.0D 01.96-08.11

Alternator 8EL 011 710-721 ma zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

LAND ROVER

DISCOVERY II, FREELANDER I Soft Top, FREELANDER I, RANGE ROVER III, DISCOVERY III, RANGE ROVER SPORT I, FREELANDER 2

Numery OE Alternator 8EL 011 710-721 producenta HELLA

BMW

12312249966, 12317787346, 12317788222, 12317788223, 12317788247, 2249966, 2542343, 7787346, 7788222, 7788223, 7788247

numery OEM:
BMW      12 31 2 249 966
BMW      12 31 7 787 346
BMW      12 31 7 788 222
BMW      12 31 7 788 223
BMW      12 31 7 788 247
BMW      2 249 966
BMW      2 542 343
BMW      7 787 346
BMW      7 788 222
BMW      7 788 223
BMW      7 788 247
ROVER      YLE000070
zamienniki:
8EL 738 130-001
brak
HELLA
V20-13-35880
brak
VEMO
437309
brak
VALEO
437410
brak
VALEO
437417
brak
VALEO
746921
brak
VALEO
839058
brak
VALEO

Zastosowanie Alternator 8EL 011 710-721 HELLA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów