Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 8EL 011 710-771 hella

Alternator 8EL 011 710-771 HELLA

8EL 011 710-771 Alternator HELLA
hella 8EL 011 710-771
Alternator 8EL 011 710-771
8EL 011 710-771
672.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

CA1777IR

numer części:

8EL 011 710-771

producent:

HELLA

Nowa część bez depozytu 
Napięcie [V] 14
Prąd ładowania alternatora [A] 80
Koła pasowe z kołem pasowym wolnobieżnym
Ø koła pasowego [mm] 54
Ilość żeber 6
niewymagany zwrot starej części 
nr EAN 4082300333954

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 8EL 011 710-771 HELLA

Alternator (14V, 80A) pasuje do: FORD FIESTA V, FUSION, MAZDA 2 1.4D 11.01-12.12

Alternator 8EL 011 710-771 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

Numery OE Alternator 8EL 011 710-771 producenta HELLA

FORD

1140135, 1303447, 1464756, 1464788, 1477856, 1477859, 1545138, 2S6T10300AA, 2S6T10300AB, 2S6T10300AC, 3S6T10300AA, 3S6T10300AB, 3S6T10300AC, 3S6T10300AD

MAZDA

Y40118300

numery OEM:
FORD      1 140 135
FORD      1 303 447
FORD      1 464 756
FORD      1 464 788
FORD      1 477 856
FORD      1 477 859
FORD      1 545 138
FORD      2S6T 10300 AA
FORD      2S6T10300AB
FORD      2S6T10300AC
FORD      3S6T10300AA
FORD      3S6T10300AB
FORD      3S6T10300AC
FORD      3S6T10300AD
MAZDA      Y401-18-300

Zastosowanie Alternator 8EL 011 710-771 HELLA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów