Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 8EL 011 710-801 hella

Alternator 8EL 011 710-801 HELLA

8EL 011 710-801 Alternator HELLA
hella 8EL 011 710-801
Alternator 8EL 011 710-801
8EL 011 710-801

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

CA1827IR

numer części:

8EL 011 710-801

producent:

HELLA

Nowa część bez depozytu 
Napięcie [V] 14
Prąd ładowania alternatora [A] 150
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Ø koła pasowego [mm] 50
Ilość żeber 7
niewymagany zwrot starej części 
nr EAN 4082300333985

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 8EL 011 710-801 HELLA

Alternator (14V, 150A) pasuje do: NISSAN INTERSTAR, PRIMASTAR, OPEL MOVANO A, VIVARO A, RENAULT GRAND SCENIC II, GRAND SCENIC III, LAGUNA II, MASTER II, MEGANE, MEGANE II, MEGANE III 1.9D-2.5D 12.97-

Alternator 8EL 011 710-801 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

Numery OE Alternator 8EL 011 710-801 producenta HELLA

OPEL

4405286, 9121119

RENAULT

7711135812, 8200190721, 8200404300, 8200660035, 8200692868

NISSAN

2310000QAN

numery OEM:
NISSAN      23100-00QAN
OPEL      44 05 286
OPEL      91 21 119
RENAULT      77 11 135 812
RENAULT      82 00 190 721
RENAULT      82 00 404 300
RENAULT      82 00 660 035
RENAULT      82 00 692 868
VAUXHALL      44 05 286
VAUXHALL      91 21 119
INFINITI      23100-00QAN

Zastosowanie Alternator 8EL 011 710-801 HELLA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów