Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 8EL 011 710-841 hella

Alternator 8EL 011 710-841 HELLA

8EL 011 710-841 Alternator HELLA
hella 8EL 011 710-841
Alternator 8EL 011 710-841
8EL 011 710-841
686.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numery handlowe:

CA1862IR

numer części:

8EL 011 710-841

producent:

HELLA

Nowa część bez depozytu 
Napięcie [V] 14
Prąd ładowania alternatora [A] 90
Koła pasowe z kołem pasowym wolnobieżnym
Ø koła pasowego [mm] 54
Ilość żeber 6
niewymagany zwrot starej części 
nr EAN 4082300334029

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 8EL 011 710-841 HELLA

ALTERNATOR HELLA 8EL 011 710-841 ALFA ROMEO
numery OEM:
ALFA ROMEO      46823547
ALFA ROMEO      51784845
ALFA ROMEO      51787209
ALFA ROMEO      51805800
ALFA ROMEO      51854915
ALFA ROMEO      55185076
FIAT      46823547
FIAT      51784845
FIAT      51787209
FIAT      51805800
FIAT      51854915
FIAT      55185076
LANCIA      46823547
LANCIA      51784845
LANCIA      51787209
LANCIA      51805800
LANCIA      51854915
LANCIA      55185076
OPEL      12 04 429
OPEL      13117279
OPEL      13283344
OPEL      62 04 181
OPEL      93169024
SUZUKI      31400-85E00
VAUXHALL      12 04 429
VAUXHALL      13117279
VAUXHALL      13283344
VAUXHALL      62 04 181
VAUXHALL      93169024
FERRARI      468 2354 7
FERRARI      517 8484 5
FERRARI      517 8720 9
FERRARI      518 0580 0
FERRARI      518 5491 5
FERRARI      551 8507 6

Zastosowanie Alternator 8EL 011 710-841 HELLA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów