Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 8EL 011 710-881 hella

Alternator 8EL 011 710-881 HELLA

8EL 011 710-881 Alternator HELLA
hella 8EL 011 710-881
Alternator 8EL 011 710-881
8EL 011 710-881
611.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 2 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

CA1885IR

numer części:

8EL 011 710-881

producent:

HELLA

Nowa część bez depozytu 
Napięcie [V] 14
Prąd ładowania alternatora [A] 120
Koła pasowe z kołem pasowym wolnobieżnym
Ø koła pasowego [mm] 62
Ilość żeber 6
niewymagany zwrot starej części 
nr EAN 4082300334067

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 8EL 011 710-881 HELLA

Alternator (14V, 120A) pasuje do: ALFA ROMEO 159, FIAT BRAVO II, CROMA, CROMA/KOMBI, GRANDE PUNTO, STILO, OPEL ASTRA H, ASTRA H GTC, ASTRA H/KOMBI, SIGNUM, VECTRA C, VECTRA C GTS, ZAFIRA B 1.9D 09.03-
numery OEM:
ALFA ROMEO      71773263
ALFA ROMEO      73503235
FIAT      71773263
FIAT      73503235
OPEL      12 04 436
OPEL      13117341
OPEL      62 04 188
OPEL      93169032
OPEL      93169033
OPEL      93180102
OPEL      9562209
OPEL      R1530100
VAUXHALL      12 04 436
VAUXHALL      13117341
VAUXHALL      62 04 188
VAUXHALL      93169032
VAUXHALL      93169033
VAUXHALL      93180102
VAUXHALL      9562209
VAUXHALL      R1530100
FERRARI      735 0323 5

Zastosowanie Alternator 8EL 011 710-881 HELLA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów