Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 8EL 011 710-891 hella

Alternator 8EL 011 710-891 HELLA

8EL 011 710-891 Alternator HELLA
hella 8EL 011 710-891
Alternator 8EL 011 710-891
8EL 011 710-891
645.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Piątek
2 szt. wysyłka Poniedziałek
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 4 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

CA1905IR

numer części:

8EL 011 710-891

producent:

HELLA

Nowa część bez depozytu 
Napięcie [V] 14
Prąd ładowania alternatora [A] 170
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Ø koła pasowego [mm] 54
Ilość żeber 6
nie dla kodu typu M-Type
niewymagany zwrot starej części 
nr EAN 4082300334074

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 8EL 011 710-891 HELLA

Koszt kaucji: 36.08 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Alternator (14V, 170A) pasuje do: BMW 5 (E60), 5 (E61), 6 (E63), 6 (E64), 7 (E65, E66, E67) 2.0D-5.0 06.02-12.10

Alternator 8EL 011 710-891 ma zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

Numery OE Alternator 8EL 011 710-891 producenta HELLA

BMW

12317789981, 12317789984, 12317792072, 12317797521, 12317797522, 12317799204, 12317802929, 12317834160, 7789981, 7789984, 7792072, 7797521, 7797522, 7799204, 7802929, 7834160, 7836592

numery OEM:
BMW      12 31 7 789 981
BMW      12 31 7 789 984
BMW      12 31 7 792 072
BMW      12 31 7 797 521
BMW      12 31 7 797 522
BMW      12 31 7 799 204
BMW      12 31 7 802 929
BMW      12 31 7 834 160
BMW      7 789 981
BMW      7 789 984
BMW      7 792 072
BMW      7 797 521
BMW      7 797 522
BMW      7 799 204
BMW      7 802 929
BMW      7 834 160
BMW      7 836 592

Zastosowanie Alternator 8EL 011 710-891 HELLA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów