Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 8EL 011 710-931 hella

Alternator 8EL 011 710-931 HELLA

8EL 011 710-931 Alternator HELLA
hella 8EL 011 710-931
Alternator 8EL 011 710-931
8EL 011 710-931
hella 8EL 011 710-931 Alternator

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

CA306IR

numer części:

8EL 011 710-931

producent:

HELLA

Nowa część bez depozytu 
Napięcie [V] 14
Prąd ładowania alternatora [A] 55
Koła pasowe z kołem pasowym
Ø koła pasowego [mm] 60
Ilość żeber 1
niewymagany zwrot starej części 
nr EAN 4082300334111

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 8EL 011 710-931 HELLA

Alternator (14V, 55A) pasuje do: FORD ESCORT III, ESCORT III EXPRESS, ESCORT IV, ESCORT IV EXPRESS, ESCORT V, ESCORT V EXPRESS, FIESTA II, FIESTA III, FIESTA/HATCHBACK 1.1-2.5D 09.83-12.98
numery OEM:
FORD      5 023 529
FORD      5021175
FORD      5022265
FORD      5023528
FORD      6 159 682
FORD      6159272
FORD      82BB10300GA
FORD      84AB10300AA
FORD      84AB10300MA
FORD      84AB10300MB
FORD      84FB10300AA
FORD      864F10300EA
FORD      86AX10300ADA
FORD      86FB10300AA
FORD      870G10300AA
ROVER      GNU2331
ROVER      YLE10018
ROVER      YLE10021
ROVER      YLE10050
ROVER      YLE10082
zamienniki:
436166
brak
VALEO
8EL 725 708-001
brak
HELLA
0 120 489 252
brak
BOSCH
V25-13-33830
brak
VEMO
436693
brak
VALEO
0 120 489 251
brak
BOSCH
0 986 033 831
brak
BOSCH
063534892520
brak
MAGNETI MARELLI

Zastosowanie Alternator 8EL 011 710-931 HELLA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów