Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 8EL 011 710-971 hella

Alternator 8EL 011 710-971 HELLA

8EL 011 710-971 Alternator HELLA
hella 8EL 011 710-971
Alternator 8EL 011 710-971
8EL 011 710-971
471.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

CA560IR

numer części:

8EL 011 710-971

producent:

HELLA

Nowa część bez depozytu 
Napięcie [V] 14
Prąd ładowania alternatora [A] 75
Koła pasowe z kołem pasowym
Ø koła pasowego [mm] 61
Ilość żeber 1
niewymagany zwrot starej części 
nr EAN 4082300334142

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 8EL 011 710-971 HELLA

Alternator (14V, 75A) pasuje do: FORD ESCORT IV, ESCORT VI, ESCORT VI/KOMBI, FIESTA III, LAND ROVER DEFENDER 1.6-2.5D 01.86-08.00

Alternator 8EL 011 710-971 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

LAND ROVER

DISCOVERY II, FREELANDER I Soft Top, FREELANDER I, RANGE ROVER III, DISCOVERY III, RANGE ROVER SPORT I, FREELANDER 2

Numery OE Alternator 8EL 011 710-971 producenta HELLA

FORD

1659058, 5027845, 5026718, 86AB10300AAA, R86AX10300AAA, V89AB10300AA

LAND ROVER

AMR4249

numery OEM:
FORD      1 659 058
FORD      5 027 845
FORD      5026718
FORD      86 AB 10300 AAA
FORD      R86AX10300AAA
FORD      V89AB10300AA
ROVER      AMR4249
ROVER      YLE10105
ROVER      YLE102200
LAND ROVER      AMR4249
zamienniki:
8EL 725 851-001
brak
HELLA
437091
brak
VALEO
V25-13-36040
brak
VEMO
437391
brak
VALEO
DRA6041
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Zastosowanie Alternator 8EL 011 710-971 HELLA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów