Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 8EL 011 711-201 hella

Alternator 8EL 011 711-201 HELLA

8EL 011 711-201 Alternator HELLA
hella 8EL 011 711-201
Alternator 8EL 011 711-201
8EL 011 711-201
hella 8EL 011 711-201 Alternator

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

JA1600IR

numer części:

8EL 011 711-201

producent:

HELLA

Nowa część bez depozytu 
Napięcie [V] 14
Prąd ładowania alternatora [A] 65
Koła pasowe z kołem pasowym
Ø koła pasowego [mm] 65
Ilość żeber 1
niewymagany zwrot starej części 
nr EAN 4082300334944

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 8EL 011 711-201 HELLA

Alternator (14V, 65A) pasuje do: CHEVROLET AVEO / KALOS, MATIZ, SPARK, DAEWOO KALOS, MATIZ, TICO 0.8-1.6 02.95-
numery OEM:
CHEVROLET      219 251
CHEVROLET      96 289 030
CHEVROLET      96566261
DAEWOO      219 170
DAEWOO      219 251
DAEWOO      96289030
DAEWOO      96314258
DAEWOO      96380673
DAEWOO      96404263
DAEWOO      96518124
DAEWOO      96566261

Zastosowanie Alternator 8EL 011 711-201 HELLA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów