Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 8EL 011 711-551 hella

Alternator 8EL 011 711-551 HELLA

8EL 011 711-551 Alternator HELLA
hella 8EL 011 711-551
Alternator 8EL 011 711-551
8EL 011 711-551
hella 8EL 011 711-551 Alternator
732.99 zł
Kup

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

CA1584IR

numer części:

8EL 011 711-551

producent:

HELLA

Nowa część bez depozytu 
Napięcie [V] 14
Prąd ładowania alternatora [A] 150
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Ø koła pasowego [mm] 53
Ilość żeber 5
niewymagany zwrot starej części 
nr EAN 4082300335620

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 8EL 011 711-551 HELLA

Alternator (14V, 150A) pasuje do: BMW 3 (E46), 5 (E39), 7 (E38), X3 (E83), X5 (E53) 2.0D/2.5D/3.0D 01.96-08.11

Alternator 8EL 011 711-551 ma zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

LAND ROVER

DISCOVERY II, FREELANDER I Soft Top, FREELANDER I, RANGE ROVER III, DISCOVERY III, RANGE ROVER SPORT I, FREELANDER 2

Numery OE Alternator 8EL 011 711-551 producenta HELLA

BMW

12312248296, 12312248297, 12317792092, 2248296, 2248297, 2542264, 7792092, 7792093

OPEL

24451624

numery OEM:
BMW      12 31 2 248 296
BMW      12 31 2 248 297
BMW      12 31 7 792 092
BMW      2 248 296
BMW      2 248 297
BMW      2 542 264
BMW      7 792 092
BMW      7 792 093
OPEL      24451624
ROVER      YLE000051
ROVER      YLE500180
VAUXHALL      24451624
zamienniki:
8EL 737 866-001
brak
HELLA
V20-13-35830
brak
VEMO
437160
brak
VALEO
437406
brak
VALEO
437421
brak
VALEO
746916
brak
VALEO
839049
brak
VALEO

Zastosowanie Alternator 8EL 011 711-551 HELLA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów