Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 8EL 011 711-561 hella

Alternator 8EL 011 711-561 HELLA

8EL 011 711-561 Alternator HELLA
hella 8EL 011 711-561
Alternator 8EL 011 711-561
8EL 011 711-561
hella 8EL 011 711-561 Alternator
499.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

CA1587IR

numer części:

8EL 011 711-561

producent:

HELLA

Nowa część bez depozytu 
Napięcie [V] 14
Prąd ładowania alternatora [A] 90
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Ø koła pasowego [mm] 68
Ilość żeber 6
niewymagany zwrot starej części 
nr EAN 4082300335637

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 8EL 011 711-561 HELLA

Alternator (14V, 90A) pasuje do: AUDI A3, A4 B5, TT, SEAT ALHAMBRA, AROSA, CORDOBA, IBIZA III, IBIZA IV, IBIZA IV SC, INCA, LEON, TOLEDO II, SKODA FABIA I, FABIA I PRAKTIK 1.0-3.2 10.94-08.15

Alternator 8EL 011 711-561 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE Alternator 8EL 011 711-561 producenta HELLA

VOLKSWAGEN

038903018, 038903023T, 074903025M

SKODA

038903023T, 074903025M, 38903018

numery OEM:
NISSAN      23100-69T61
SKODA      038 903 023 T
SKODA      074 903 025 M
SKODA      389 030 18
VOLKSWAGEN      038 903 018
VOLKSWAGEN      038 903 023 T
VOLKSWAGEN      074 903 025 M

Zastosowanie Alternator 8EL 011 711-561 HELLA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów