Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 8EL 011 711-571 hella

Alternator 8EL 011 711-571 HELLA

8EL 011 711-571 Alternator HELLA
hella 8EL 011 711-571
Alternator 8EL 011 711-571
8EL 011 711-571
hella 8EL 011 711-571 Alternator

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

CA1588IR

numer części:

8EL 011 711-571

producent:

HELLA

Nowa część bez depozytu 
Napięcie [V] 14
Prąd ładowania alternatora [A] 120
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Ø koła pasowego [mm] 65
Ilość żeber 6
niewymagany zwrot starej części 
nr EAN 4082300335644

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 8EL 011 711-571 HELLA

Alternator (14V, 120A) pasuje do: AUDI A4 B5, A4 B6, A4 B7, A6 C5, A8 D2, ALLROAD C5, SKODA SUPERB I, VW PASSAT B5, PASSAT B5.5 1.6-3.0 11.94-03.08
numery OEM:
AUDI      038 903 018 F
AUDI      059 903 015 F
AUDI      059 903 015 G
AUDI      06C 903 016
AUDI      06C 903 016 A
AUDI      06C903018 X
AUDI      078 903 016 F
AUDI      078 903 016 H
AUDI      078 903 016 HX
SKODA      038 903 018 F
SKODA      059 903 015 F
SKODA      059 903 015 G
SKODA      06C 903 016
SKODA      06C 903 016 A
SKODA      06C 903 018 X
SKODA      078 903 016 F
SKODA      078 903 016 H
SKODA      078 903 016 HX
VOLKSWAGEN      038 903 018 F
VOLKSWAGEN      059 903 015 F
VOLKSWAGEN      059 903 015 G
VOLKSWAGEN      06C 903 016
VOLKSWAGEN      06C 903 016 A
VOLKSWAGEN      06C903018 X
VOLKSWAGEN      078 903 016 F
VOLKSWAGEN      078 903 016 H
VOLKSWAGEN      078 903 016 HX

Zastosowanie Alternator 8EL 011 711-571 HELLA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów