Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 8EL 011 711-701 hella

Alternator 8EL 011 711-701 HELLA

8EL 011 711-701 Alternator HELLA
hella 8EL 011 711-701
Alternator 8EL 011 711-701
8EL 011 711-701
hella 8EL 011 711-701 Alternator

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

JA1376IR

numer części:

8EL 011 711-701

producent:

HELLA

Nowa część bez depozytu 
Napięcie [V] 14
Prąd ładowania alternatora [A] 90
Koła pasowe z podwójnym kołem pasowym
Ø koła pasowego [mm] 75
Ilość żeber 2
niewymagany zwrot starej części 
nr EAN 4082300335934

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 8EL 011 711-701 HELLA

Alternator (14V, 90A) pasuje do: MITSUBISHI PAJERO II 2.8D 06.94-10.99
numery OEM:
MITSUBISHI      A3T 09198
MITSUBISHI      A3T 09199
MITSUBISHI      A3T A3098
MITSUBISHI      A3T A3098A
MITSUBISHI      MD 200695
MITSUBISHI      ME 200695
MITSUBISHI      ME 201837
MITSUBISHI      ME 202755
MITSUBISHI      ME201745

Zastosowanie Alternator 8EL 011 711-701 HELLA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów