Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Volkswagen MULTIVAN T5 (7HM, 7HN, 7HF, 7EF, 7EM, 7EN) FM 370 (2003.04-2009.11) 105km » 8EL 011 711-781 hella
wybrany samochód: 
Volkswagen Multivan T5 (7hm, 7hn, 7hf, 7ef, 7em, 7en) Fm 370 (2003.04-2009.11) 105km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 8EL 011 711-781 HELLA

8EL 011 711-781 Alternator HELLA
hella 8EL 011 711-781
Alternator 8EL 011 711-781
8EL 011 711-781

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

JA757IR

numer części:

8EL 011 711-781

producent:

HELLA

Status produktu: na żądanie
Nowa część bez depozytu
Napięcie [V]14
Prąd ładowania alternatora [A]55
Koła pasowez kołem pasowym
Ø koła pasowego [mm]90
Ilość żeber1
niewymagany zwrot starej części
nr EAN4082300336016

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 8EL 011 711-781 HELLA

numery OEM:
NISSAN      23100-D9701
NISSAN      23100-D9704
NISSAN      23100-D9708
NISSAN      23100-D9711
NISSAN      23100-D9712
NISSAN      23100-D9713
NISSAN      23100D9703
NISSAN      23100D9706
INFINITI      23100-D9704
INFINITI      23100-D9711
INFINITI      23100-D9712
INFINITI      23100-D9713
zamienniki:
8EL 730 090-001
brak
HELLA
437121
brak
VALEO
437122
brak
VALEO
9 120 144 605
brak
BOSCH
9 120 144 610
brak
BOSCH
9 120 144 615
brak
BOSCH
9 120 334 627
brak
BOSCH
9 120 334 628
brak
BOSCH
9 120 334 639
brak
BOSCH
9 120 334 640
brak
BOSCH

Zastosowanie Alternator 8EL 011 711-781 HELLA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów