Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 8EL 012 427-241 hella

Alternator 8EL 012 427-241 HELLA

8EL 012 427-241 Alternator HELLA
hella 8EL 012 427-241
Alternator 8EL 012 427-241
8EL 012 427-241
499.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

CA1886IR

numer części:

8EL 012 427-241

producent:

HELLA

Nowa część bez depozytu 
Napięcie [V] 14
Prąd ładowania alternatora [A] 70
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Ø koła pasowego [mm] 54
Liczba rowków 4
niewymagany zwrot starej części 
nr EAN 4082300498998

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 8EL 012 427-241 HELLA

Alternator (14V, 70A) pasuje do: ALFA ROMEO MITO, FIAT 500, 500 C, 500L, BRAVO II, DOBLO, DOBLO CARGO, DOBLO/MINIVAN, GRANDE PUNTO, IDEA, LINEA, PALIO, PANDA, PANDA/HATCHBACK, PUNTO 1.1-1.4LPG 03.96-

Alternator 8EL 012 427-241 ma zastosowanie do modeli samochodów

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

Numery OE Alternator 8EL 012 427-241 producenta HELLA

FIAT

51700670, 51700675

LANCIA

51700670, 51700675

ALFA ROMEO

51700670, 51700675

numery OEM:
ALFA ROMEO      51700670
ALFA ROMEO      51700675
FIAT      51700670
FIAT      51700675
LANCIA      51700670
LANCIA      51700675
FERRARI      517 0067 5
zamienniki:
8EL 738 211-641
brak
HELLA
V24-13-38621
brak
VEMO
DRA0133
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
440493
brak
VALEO

Zastosowanie Alternator 8EL 012 427-241 HELLA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów