Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 8FK 351 110-751 hella

Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 110-751 HELLA

8FK 351 110-751 Kompresor, klimatyzacja HELLA
hella 8FK 351 110-751
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 110-751
8FK 351 110-751
hella 8FK 351 110-751 Kompresor, klimatyzacja
 

    Ocena:
numer części:

8FK 351 110-751

producent:

HELLA

Ograniczenia producenta Denso
ID kompresora 6SEU16C
Ilość żeber 5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
Czynnik chłodniczy R 134a
Olej do sprężarki PAG 46
Ø koła pasowego [mm] 110
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeń PAD
Napięcie znamionowe [V] 12
nr EAN 4045621462345

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 110-751 HELLA

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      001 230 3611
MERCEDES-BENZ      001 230 91 11
MERCEDES-BENZ      002 230 14 11
MERCEDES-BENZ      002 230 48 11
MERCEDES-BENZ      230 110 01 91
MERCEDES-BENZ      230 110 02 14
MERCEDES-BENZ      A 001 230 3611
MERCEDES-BENZ      A 001 230 91 11
MERCEDES-BENZ      A 002 230 14 11
MERCEDES-BENZ      A 002 230 48 11
MERCEDES-BENZ      A 230 110 01 91
MERCEDES-BENZ      A 230 110 02 14

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 110-751 HELLA w samochodach:

zobacz instrukcję montażu 8FK 351 110-751

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.