Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 8FK 351 113-371 hella

Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE *** PREMIUM LINE *** 8FK 351 113-371 HELLA

8FK 351 113-371 Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE *** PREMIUM LINE *** HELLA
hella 8FK 351 113-371
Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE *** PREMIUM LINE *** 8FK 351 113-371
8FK 351 113-371
hella 8FK 351 113-371 Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE *** PREMIUM LINE ***
Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE *** PREMIUM LINE *** 8FK 351 113-371 hella

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

8FK 351 113-371

producent:

HELLA

Ograniczenia producenta Visteon
ID kompresora Scroll-90v
Ilość żeber 6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
Wersja produced by VISTEON
Czynnik chłodniczy R 1234yf
Czynnik chłodniczy R 134a
Olej do sprężarki PAG 46 YF
Ø koła pasowego [mm] 97
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeń Topside/PAD
Napięcie znamionowe [V] 12
nr EAN 4082300141702

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE *** PREMIUM LINE *** 8FK 351 113-371 HELLA

numery OEM:
FORD      1 084 732
FORD      1 406 037
FORD      1 427 629
FORD      3BYU19D629AA
FORD      PYBYH19D629CB
FORD      R15BYU19D629AA
FORD      RXS7H19D629EA
FORD      XS7H19D629EA
FORD      YS7H19D629BA
FORD      YS7H19D629BB
zamienniki:
8FK 351 113-871
brak
HELLA
V25-15-2008
brak
VEMO
1800K082
brak
VAN WEZEL

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE *** PREMIUM LINE *** 8FK 351 113-371 HELLA w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.