Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » ACP170 lucas electrical

Kompresor, klimatyzacja ACP170 LUCAS ELECTRICAL

ACP170 Kompresor, klimatyzacja LUCAS ELECTRICAL
958.99 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

ACP170

producent:

LUCAS ELECTRICAL

śr. koła pasowego [mm]:97
Ilość żeber:6
Liczba otworów do mocowania:4
Ograniczenia producenta:VISTEON VS-16
Ilość oleju [ml]:200
Olej do sprężarki:PAG 46

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja ACP170 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 221.40 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

SPRĘŻARKA KLIM LUCAS ACP170 12V FORD COUGAR 2.0 16V 131KM 98-01, MONDEO II 2.0I 131KM 96-00
numery OEM:
FORD      1084732
FORD      1406037
FORD      1427629
FORD      3BYU-19D629-AA
FORD      4002173
FORD      4034605
FORD      XS7H-19D629-AA
FORD      XS7H-19D629-AB
FORD      XS7H-19D629-EA
FORD      XS7H19D629AA
FORD      XS7H19D629AB
FORD      XS7H19D629EA
FORD      YS7H-19D629-BA
FORD      YS7H-19D629-BB
FORD      YS7H-19D629-EA
FORD      YS7H19D629BA

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja ACP170 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.