Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Volkswagen GOLF III (1H1) 1.9 TD, GTD (1991.11-1997.08) 75km » 8FK 351 273-231 hella
wybrany samochód: 
Volkswagen Golf Iii (1h1) 1.9 Td, Gtd (1991.11-1997.08) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE *** PREMIUM LINE *** 8FK 351 273-231 HELLA

8FK 351 273-231 Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE *** PREMIUM LINE *** HELLA
hella 8FK 351 273-231
Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE *** PREMIUM LINE *** 8FK 351 273-231
8FK 351 273-231
hella 8FK 351 273-231 Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE *** PREMIUM LINE ***

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

8FK 351 273-231

producent:

HELLA

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
Ograniczenia producentaHanon/Halla/Visteon
ID kompresoraHS-18
Ilość żeber6
Czynnik chłodniczyR 1234yf
Czynnik chłodniczyR 134a
Olej do sprężarkiPAG 46 YF
Ø koła pasowego [mm]120
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeńPAD
Napięcie znamionowe [V]12
nr EAN4045621373764

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE *** PREMIUM LINE *** 8FK 351 273-231 HELLA

SPRĘŻARKA KLIM HELLA/MAHLE 70817901/8FK351273231 HYUNDAI
numery OEM:
HYUNDAI      97701-26200
HYUNDAI      97701-3A470
HYUNDAI      97701-3A471

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE *** PREMIUM LINE *** 8FK 351 273-231 HELLA w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.