Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » osuszacz klimatyzacji » 8FT 351 192-551 hella

Osuszacz klimatyzacji 8FT 351 192-551 HELLA

8FT 351 192-551 Osuszacz klimatyzacji HELLA
hella 8FT 351 192-551
Osuszacz klimatyzacji 8FT 351 192-551
8FT 351 192-551
hella 8FT 351 192-551 Osuszacz klimatyzacji

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

8FT 351 192-551

producent:

HELLA

dla numeru OE 1371366
dla numeru OE 1698300
dla numeru OE 1782912
nr EAN 4045621446314

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Osuszacz klimatyzacji 8FT 351 192-551 HELLA

OSUSZACZ KLIM HELLA/MAHLE 70818275/TRUCK 8FT351192551 DAF CF65,CF75,CF85,XF105,XF95 CE136C-XF35
numery OEM:
brak danych o numerach OEM

Zastosowanie Osuszacz klimatyzacji 8FT 351 192-551 HELLA w samochodach:

Opinie Klientów o Osuszacz klimatyzacji 8FT 351 192-551 HELLA:

Andrzej, Brwinów
2020-05-12
 5/5
Według mnie najlepszy sklep w sieci bardzo dobre ceny, dostawa w miarę szybka dobrze zapakowane

Osuszacz klimatyzacji


To urządzenie buforowe znajduje się w układzie klimatyzacji samochodowe. Umieszczony jest po stronie wysokiego ciśnienia, pomiędzy skraplaczem a zaworem rozprężnym. Zadaniem osuszacza jest filtrowanie zanieczyszczeń (w tym również wychwytywanie wilgoci z czynnika chłodzącego), które mogą niekorzystnie wpłynąć na trwałość i skuteczność działania klimatyzacji samochodowej.

Osuszacz układu klimatyzacji powinien zostać wymieniony wówczas, gdy nastąpi awaria skraplacza. Zdolność osuszacza do pochłaniania wilgoci jest ograniczona. Dzieje się to za sprawą niewielkiej objętości środka higroskopijnego. W związku z tym dochodzi do zjawiska powstawania kwasów, powodujących korozję.

Element ten powinien być regularnie wymieniany nawet w przypadku, gdy nie doszło do żadnej awarii. Interwał wymiany osuszacza to 2 lata. Trzeba również wymienić go na nowy element każdorazowo, gdy doszło do otwarcia układu, wymiany kondensora lub zatarcia sprężarki. Taka wymiana to niewielki koszt, warto się więc na nią zdecydować, by zapobiec poważniejszym usterkom.

Rutynowa, okresowa wymiana zmniejsza ryzyko zatarcia sprężarki, która jest już bardzo kosztownym elementem układu klimatyzacji samochodowej.