Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » osuszacz klimatyzacji » 8FT 351 197-581 hella

Osuszacz klimatyzacji, BEHR HELLA SERVICE *** PREMIUM LINE *** 8FT 351 197-581 HELLA

8FT 351 197-581 Osuszacz klimatyzacji, BEHR HELLA SERVICE *** PREMIUM LINE *** HELLA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

8FT 351 197-581

producent:

HELLA

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
nr EAN 4082300170986

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Osuszacz klimatyzacji, BEHR HELLA SERVICE *** PREMIUM LINE *** 8FT 351 197-581 HELLA

OSUSZACZ KLIM HELLA/MAHLE 70818418/8FT351197581 MERCEDES
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      168 830 08 58
MERCEDES-BENZ      A 168 830 08 58

Zastosowanie Osuszacz klimatyzacji, BEHR HELLA SERVICE *** PREMIUM LINE *** 8FT 351 197-581 HELLA w samochodach:

Opinie Klientów o Osuszacz klimatyzacji, BEHR HELLA SERVICE *** PREMIUM LINE *** 8FT 351 197-581 HELLA:

Andrzej, Brwinów
2020-05-12
 5/5
Według mnie najlepszy sklep w sieci bardzo dobre ceny, dostawa w miarę szybka dobrze zapakowane

Osuszacz klimatyzacji


To urządzenie buforowe znajduje się w układzie klimatyzacji samochodowe. Umieszczony jest po stronie wysokiego ciśnienia, pomiędzy skraplaczem a zaworem rozprężnym. Zadaniem osuszacza jest filtrowanie zanieczyszczeń (w tym również wychwytywanie wilgoci z czynnika chłodzącego), które mogą niekorzystnie wpłynąć na trwałość i skuteczność działania klimatyzacji samochodowej.

Osuszacz układu klimatyzacji powinien zostać wymieniony wówczas, gdy nastąpi awaria skraplacza. Zdolność osuszacza do pochłaniania wilgoci jest ograniczona. Dzieje się to za sprawą niewielkiej objętości środka higroskopijnego. W związku z tym dochodzi do zjawiska powstawania kwasów, powodujących korozję.

Element ten powinien być regularnie wymieniany nawet w przypadku, gdy nie doszło do żadnej awarii. Interwał wymiany osuszacza to 2 lata. Trzeba również wymienić go na nowy element każdorazowo, gdy doszło do otwarcia układu, wymiany kondensora lub zatarcia sprężarki. Taka wymiana to niewielki koszt, warto się więc na nią zdecydować, by zapobiec poważniejszym usterkom.

Rutynowa, okresowa wymiana zmniejsza ryzyko zatarcia sprężarki, która jest już bardzo kosztownym elementem układu klimatyzacji samochodowej.