Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » J3211045 herth+buss jakoparts

Zacisk hamulca J3211045 HERTH+BUSS JAKOPARTS

J3211045 Zacisk hamulca HERTH+BUSS JAKOPARTS
herth+buss jakoparts J3211045
 

    Ocena:
numer części:

J3211045

Średnica [mm] 30
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
System hamulcowy NISSIN
alternatywny zestaw naprawczy J3281045
alternatywny zestaw naprawczy J3291006
Grubość tarczy hamulcowej [mm] 7
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
parzyste numery artykułów J3221045
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego J9300000
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego J9321000
nr EAN 4029416208790

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca J3211045 HERTH+BUSS JAKOPARTS

Koszt kaucji: 146.68 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego tył L pasuje do: NISSAN ALMERA I 1.4/1.6/2.0D 09.95-07.00
numery OEM:
NISSAN      44011-0M800
NISSAN      D4011-0M800
zamienniki:
ADN14531
brak
BLUE PRINT
1301212211
brak
SBS
13012122111
brak
SBS
F 56 072
brak
BREMBO
ADN14531N
brak
BLUE PRINT
FCL694151
brak
FERODO

Zastosowanie Zacisk hamulca J3211045 HERTH+BUSS JAKOPARTS w samochodach:

zobacz instrukcję montażu J3211045

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu