Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » J3212014 herth+buss jakoparts

Zacisk hamulca J3212014 HERTH+BUSS JAKOPARTS

J3212014 Zacisk hamulca HERTH+BUSS JAKOPARTS
herth+buss jakoparts J3212014
 

    Ocena:
numer części:

J3212014

Średnica [mm] 66,6
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm] 26
System hamulcowy AISIN
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
parzyste numery artykułów J3222014
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego J9300000
alternatywny zestaw naprawczy J3282013
alternatywny zestaw naprawczy J3292013
nr EAN 4029416114275

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca J3212014 HERTH+BUSS JAKOPARTS

Koszt kaucji: 146.68 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód L pasuje do: TOYOTA HIACE IV, HIACE V 2.0-2.7 08.89-
numery OEM:
TOYOTA      47750-26120
TOYOTA      47750-26121
TOYOTA      47750-26122
TOYOTA      47750-26H00
zamienniki:
LC7551
brak
DELPHI
ADT34829
brak
BLUE PRINT
ADT34845
brak
BLUE PRINT
PF11435
brak
LPR
J3212081
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
13012145111
brak
SBS
342590
brak
KAWE
F 83 116
brak
BREMBO
A5L007
brak
AISIN
ET-065L
brak
AISIN
38140800
brak
TEXTAR
9016751
brak
REMSA

Zastosowanie Zacisk hamulca J3212014 HERTH+BUSS JAKOPARTS w samochodach:

zobacz instrukcję montażu J3212014

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu