Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Kia EV6 77 GT AWD (2021.10-???) 585km » J3214007 herth+buss jakoparts
wybrany samochód: 
Kia Ev6 77 Gt Awd (2021.10-???) 585km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca J3214007 HERTH+BUSS JAKOPARTS

J3214007 Zacisk hamulca HERTH+BUSS JAKOPARTS
herth+buss jakoparts J3214007
 

    Ocena:
numer części:

J3214007

Status produktu: Normalny
Średnica [mm]30,2
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Grubość tarczy hamulcowej [mm]9
System hamulcowyNISSIN
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
parzyste numery artykułówJ3224007
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnegoJ9300000
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnegoJ9321000
alternatywny zestaw naprawczyJ3281045
alternatywny zestaw naprawczyJ3294004
nr EAN4029416115272

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca J3214007 HERTH+BUSS JAKOPARTS

Koszt kaucji: 146.68 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego tył L pasuje do: HONDA CIVIC V, CIVIC VI, CRX III 1.6 10.91-02.01
numery OEM:
HONDA      43019-S04-003
HONDA      43019-S04-013
HONDA      43019-SR3-000
HONDA      43230-SR3-003
HONDA      43230-SR3-013
HONDA      43230-SR3-023
HONDA      43230-SR3-305
HONDA      43230-SR3-A01
HONDA      43230-SR3-G01
HONDA      43230-SR3-G02
HONDA      43230-SR3-G03

Zastosowanie Zacisk hamulca J3214007 HERTH+BUSS JAKOPARTS w samochodach:

zobacz instrukcję montażu J3214007

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu