Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » J3220500 herth+buss jakoparts

Zacisk hamulca J3220500 HERTH+BUSS JAKOPARTS

J3220500 Zacisk hamulca HERTH+BUSS JAKOPARTS
herth+buss jakoparts J3220500
 

    Ocena:
numer części:

J3220500

Średnica [mm] 54
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
System hamulcowy MANDO
Grubość tarczy hamulcowej [mm] 19
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
alternatywny zestaw naprawczy J3280500
alternatywny zestaw naprawczy J3290500
parzyste numery artykułów J3210500
nr EAN 4029416116378

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca J3220500 HERTH+BUSS JAKOPARTS

Koszt kaucji: 146.68 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód P pasuje do: HYUNDAI ACCENT II, GETZ, LANTRA I, PONY, PONY / EXCEL, S 1.1-1.6 10.89-12.10
numery OEM:
HYUNDAI      58130-0B300
HYUNDAI      58130-1C100
HYUNDAI      58181-23A00
HYUNDAI      58181-24A00
HYUNDAI      58181-25A00
HYUNDAI      58181-28A00
KIA      58130-1C100
KIA      58181-23A00
KIA      58181-24A00
KIA      58181-25A00
KIA      58181-28A00

Zastosowanie Zacisk hamulca J3220500 HERTH+BUSS JAKOPARTS w samochodach:

zobacz instrukcję montażu J3220500

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu