Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » J3221009 herth+buss jakoparts

Zacisk hamulca J3221009 HERTH+BUSS JAKOPARTS

J3221009 Zacisk hamulca HERTH+BUSS JAKOPARTS
herth+buss jakoparts J3221009
 

    Ocena:
numer części:

J3221009

Średnica [mm] 68,1
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
System hamulcowy O.E.
Grubość tarczy hamulcowej [mm] 20
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
alternatywny zestaw naprawczy J3281009
alternatywny zestaw naprawczy J3291009
nr EAN 4029416113797

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca J3221009 HERTH+BUSS JAKOPARTS

Koszt kaucji: 146.68 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód P pasuje do: NISSAN PATROL GR IV, PATROL III/2 2.8D/4.2D 09.88-06.97
numery OEM:
NISSAN      41001-01J00
NISSAN      41001-01J01
NISSAN      41001-20J00
NISSAN      41001-20J01
NISSAN      41001-20J11
zamienniki:
ADN14834
brak
BLUE PRINT
PF11140
brak
LPR
13012122108
brak
SBS
341963
brak
KAWE
F 56 029
brak
BREMBO
EN-023R
brak
AISIN
EN-024R
brak
AISIN

Zastosowanie Zacisk hamulca J3221009 HERTH+BUSS JAKOPARTS w samochodach:

zobacz instrukcję montażu J3221009

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu