Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » J3222014 herth+buss jakoparts

Zacisk hamulca J3222014 HERTH+BUSS JAKOPARTS

J3222014 Zacisk hamulca HERTH+BUSS JAKOPARTS
herth+buss jakoparts J3222014
 

    Ocena:
numer części:

J3222014

Średnica [mm] 66,6
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
System hamulcowy AISIN
Grubość tarczy hamulcowej [mm] 26
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
alternatywny zestaw naprawczy J3282013
alternatywny zestaw naprawczy J3292013
parzyste numery artykułów J3212014
nr EAN 4029416114466

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca J3222014 HERTH+BUSS JAKOPARTS

Koszt kaucji: 146.68 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód P pasuje do: TOYOTA HIACE IV, HIACE V 2.0-2.7 08.89-
numery OEM:
TOYOTA      47730-26120
TOYOTA      47730-26121
TOYOTA      47730-26122
TOYOTA      47730-26H00
zamienniki:
LC7552
brak
DELPHI
ADT34830
brak
BLUE PRINT
ADT34846
brak
BLUE PRINT
PF11436
brak
LPR
J3222081
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
13012145112
brak
SBS
342591
brak
KAWE
F 83 117
brak
BREMBO
A5R007
brak
AISIN
ET-065R
brak
AISIN
38140900
brak
TEXTAR
9016752
brak
REMSA

Zastosowanie Zacisk hamulca J3222014 HERTH+BUSS JAKOPARTS w samochodach:

zobacz instrukcję montażu J3222014

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu