Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » J3222018 herth+buss jakoparts

Zacisk hamulca J3222018 HERTH+BUSS JAKOPARTS

J3222018 Zacisk hamulca HERTH+BUSS JAKOPARTS
herth+buss jakoparts J3222018
 

    Ocena:
numer części:

J3222018

Średnica [mm] 30
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
System hamulcowy O.E.
Grubość tarczy hamulcowej [mm] 9
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
alternatywny zestaw naprawczy J3282018
alternatywny zestaw naprawczy J3292018
parzyste numery artykułów J3212018
nr EAN 4029416114503

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca J3222018 HERTH+BUSS JAKOPARTS

Koszt kaucji: 146.68 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego tył P pasuje do: TOYOTA COROLLA 1.4-2.0D 05.87-02.00
numery OEM:
TOYOTA      47730-12330
TOYOTA      47730-12380
TOYOTA      47730-12430
TOYOTA      47730-12460
zamienniki:
ADT34510
brak
BLUE PRINT
ADT34545
brak
BLUE PRINT
PF20294
brak
LPR
PF20698
brak
LPR
J3222061
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
1301214568
brak
SBS
341859
brak
KAWE
342163
brak
KAWE
F 83 055
brak
BREMBO
F 83 089
brak
BREMBO
ET-020R
brak
AISIN
ET-047R
brak
AISIN
ET-048R
brak
AISIN
38088100
brak
TEXTAR
ADT345510
brak
BLUE PRINT
9011182
brak
REMSA
590.4.50037
brak
ZIMMERMANN

Zastosowanie Zacisk hamulca J3222018 HERTH+BUSS JAKOPARTS w samochodach:

zobacz instrukcję montażu J3222018

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu