Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Opel ASTRA F nadwozie zamknięte / kombi (T92) 1.6 i (F70) (1992.03-1994.12) 101km » J3224004 herth+buss jakoparts
wybrany samochód: 
Opel Astra F Nadwozie Zamknięte / Kombi (t92) 1.6 I (f70) (1992.03-1994.12) 101km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca J3224004 HERTH+BUSS JAKOPARTS

J3224004 Zacisk hamulca HERTH+BUSS JAKOPARTS
herth+buss jakoparts J3224004
 

    Ocena:
numer części:

J3224004

Status produktu: Normalny
Średnica [mm]30,2
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
System hamulcowyLUCAS
System hamulcowyGIRLING
Grubość tarczy hamulcowej [mm]10
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
alternatywny zestaw naprawczyJ3294004
parzyste numery artykułówJ3214004
nr EAN4029416115371

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca J3224004 HERTH+BUSS JAKOPARTS

Koszt kaucji: 146.68 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego tył P pasuje do: HONDA CIVIC VI, CONCERTO; MG MG ZR; ROVER 200, 200 II, 25 I, 400, 400 II, 45 I, COUPE, STREETWISE 1.1-2.0D 08.89-05.05
numery OEM:
HONDA      43012-ST3-E00
HONDA      43012-ST3-E01
HONDA      43021-SK3-E00
HONDA      GBC161
MG      EJP1424
ROVER      EJP1424
ROVER      EJP1431
ROVER      GBC161

Zastosowanie Zacisk hamulca J3224004 HERTH+BUSS JAKOPARTS w samochodach:

zobacz instrukcję montażu J3224004

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu