Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » J3225016 herth+buss jakoparts

Zacisk hamulca J3225016 HERTH+BUSS JAKOPARTS

J3225016 Zacisk hamulca HERTH+BUSS JAKOPARTS
herth+buss jakoparts J3225016
 

    Ocena:
numer części:

J3225016

Średnica [mm] 30,1
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
System hamulcowy AKEBONO
Grubość tarczy hamulcowej [mm] 10
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
alternatywny zestaw naprawczy J3285007
alternatywny zestaw naprawczy J3292018
parzyste numery artykułów J3215016
nr EAN 4029416115937

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca J3225016 HERTH+BUSS JAKOPARTS

Zacisk hamulca tarczowego tył P MITSUBISHI COLT IV, LANCER V 1.3-2.0D 04.92-12.96
numery OEM:
MITSUBISHI      MB928260
MITSUBISHI      MR205147
zamienniki:
LC7496
brak
DELPHI
ADC44536
brak
BLUE PRINT
PF20372
brak
LPR
ADC44602
brak
BLUE PRINT
ADC44603
brak
BLUE PRINT
1301213048
brak
SBS
342187
brak
KAWE
F 54 031
brak
BREMBO
EM-041RR
brak
AISIN

Zastosowanie Zacisk hamulca J3225016 HERTH+BUSS JAKOPARTS w samochodach:

zobacz instrukcję montażu J3225016

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu