Alternator J5115057 HERTH+BUSS JAKOPARTS
Napięcie [V] | 14 | |
Wykonanie sieci pokładowej | dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną | |
Prąd ładowania alternatora [A] | 75 | |
Urządzenia napędzane | zawiera pompę próżniową | |
Średnica [mm] | 128 | |
niewymagany zwrot starej części | | |
Pozycja / stopień | re 20 | |
Ø koła pasowego [mm] | 75 | |
Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym regulatorem | |
Koła pasowe | z podwójnym kołem pasowym | |
Rodzaj chłodzenia | chłodzony powietrzem | |
nr EAN | 4029416119157 | |
Status produktu: Normalny
- Informacje
- N-ry oe
- Zamienniki
- Zastosowanie w autach
Zapytaj o produkt
Dodatkowe informacje o produkcie Alternator J5115057 HERTH+BUSS JAKOPARTS
Alternator (14V, 75A) pasuje do: MITSUBISHI L 300 III, L400 2.5D 11.86-02.06
numery OEM:
MITSUBISHI | | 1800A243 |
MITSUBISHI | | A2TN0299 |
MITSUBISHI | | A2TN0499 |
MITSUBISHI | | A2TN1299 |
MITSUBISHI | | A3T04999 |
MITSUBISHI | | DMX142055 |
MITSUBISHI | | MD135825 |
MITSUBISHI | | MD135825R |
MITSUBISHI | | MD313939 |
MITSUBISHI | | MD313939R |
MITSUBISHI | | MD314235 |
MITSUBISHI | | MD314235R |
MITSUBISHI | | MD332546 |
MITSUBISHI | | MD332546R |
MITSUBISHI | | MN137867 |
MITSUBISHI | | MN137867R |
MITSUBISHI | | MN137868 |
MITSUBISHI | | MN137868R |
MITSUBISHI | | RD135825C |
MITSUBISHI | | RD313939C |
MITSUBISHI | | RD314235C |
MITSUBISHI | | RD332546 |
Zastosowanie Alternator J5115057 HERTH+BUSS JAKOPARTS w samochodach:
Alternator samochodowy
Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.
Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.
Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów
**HERTH+BUSS JAKOPARTS** to uznany producent części zamiennych do samochodów japońskich i koreańskich, działający na rynku od ponad 90 lat. Firma jest częścią niemieckiego przedsiębiorstwa HERTH+BUSS, znanego z produkcji niezawodnych komponentów elektrycznych i mechanicznych, które spełniają najwyższe standardy jakości.
### Co oferuje HERTH+BUSS JAKOPARTS?
W asortymencie marki znajdują się między innymi:
- **Części elektryczne:** Alternatory, rozruszniki, regulatory napięcia, czujniki.
- **Układy hamulcowe:** Tarcze, klocki, cylindry hamulcowe.
- **Filtry:** Oleju, powietrza, paliwa, kabinowe.
- **Podzespoły silnikowe:** Paski rozrządu, świece zapłonowe.
- **Elementy zawieszenia:** Wahacze, amortyzatory.
Każdy produkt **HERTH+BUSS JAKOPARTS** charakteryzuje się precyzyjnym wykonaniem i wysoką niezawodnością, co sprawia, że jest idealnym wyborem dla użytkowników pojazdów azjatyckich.
### Dlaczego wybrać HERTH+BUSS JAKOPARTS?
- **Specjalizacja w azjatyckich markach:** Produkty doskonale dopasowane do specyfiki japońskich i koreańskich pojazdów.
- **Wysokie standardy jakości:** Części są wykonane zgodnie z rygorystycznymi normami, co gwarantuje ich długą żywotność.
- **Doświadczenie i zaufanie:** Wieloletnia obecność na rynku i zadowolenie klientów na całym świecie.
**HERTH+BUSS JAKOPARTS** to symbol jakości i niezawodności, co czyni ich produkty doskonałym wyborem dla każdego właściciela samochodu azjatyckiego.