Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 8EL 011 711-081 hella

Alternator 8EL 011 711-081 HELLA

8EL 011 711-081 Alternator HELLA
hella 8EL 011 711-081
Alternator 8EL 011 711-081
8EL 011 711-081
hella 8EL 011 711-081 Alternator
592.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 2 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

JA1183IR

numer części:

8EL 011 711-081

producent:

HELLA

Nowa część bez depozytu 
Napięcie [V] 14
Prąd ładowania alternatora [A] 65
Koła pasowe z podwójnym kołem pasowym
Ø koła pasowego [mm] 77
Ilość żeber 2
niewymagany zwrot starej części 
nr EAN 4082300334821

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 8EL 011 711-081 HELLA

Alternator (14V, 65A) pasuje do: MITSUBISHI L200, PAJERO CLASSIC, PAJERO II 2.5D 12.90-

Alternator 8EL 011 711-081 ma zastosowanie do modeli samochodów

MITSUBISHI

PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER

Numery OE Alternator 8EL 011 711-081 producenta HELLA

MITSUBISHI

A2T82899, A2T82899A, A2T82899AT, A2T82899ZT, A2TN0499, A2TN0499ZT, A2TN0499AT, MD306649, MD313939, MD366050, MN137867

numery OEM:
MITSUBISHI      A2T 82899
MITSUBISHI      A2T 82899A
MITSUBISHI      A2T 82899AT
MITSUBISHI      A2T 82899ZT
MITSUBISHI      A2T N0499
MITSUBISHI      A2T N0499ZT
MITSUBISHI      A2TN0499AT
MITSUBISHI      MD 306649
MITSUBISHI      MD 313939
MITSUBISHI      MD 366050
MITSUBISHI      MN137867

Zastosowanie Alternator 8EL 011 711-081 HELLA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów