Napięcie [V] | 14 | |
Prąd ładowania alternatora [A] | 75 | |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym | |
Ø koła pasowego [mm] | 55 | |
Ilość żeber | 5 | |
Pozycja / stopień | 0 | |
Rodzaj chłodzenia | chłodzony powietrzem | |
Wykonanie sieci pokładowej | dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną | |
niewymagany zwrot starej części | ||
Średnica [mm] | 128 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym regulatorem | |
nr EAN | 4029416253219 |
Dodatkowe informacje o produkcie Alternator J5117020 HERTH+BUSS JAKOPARTS
MITSUBISHI | A2TB3091 | |
MITSUBISHI | A2TB5391 | |
MITSUBISHI | A2TB6991 | |
MITSUBISHI | A2TG0391 | |
SUBARU | 23700-AA380 | |
SUBARU | 23700-AA420 | |
SUBARU | 23700-AA4208A | |
SUBARU | 23700-AA450 | |
SUBARU | 23700-AA540 | |
SUBARU | 23700-AA541 | |
SUBARU | 23700-AA5418A |
Zastosowanie Alternator J5117020 HERTH+BUSS JAKOPARTS w samochodach:
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020