Napięcie [V] | 11 |
Wymiar gwintu | M8x1,0 |
Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa ołówkowa |
Konstrukcja świec żarowych | zdolny do nagrzewania wtórnego |
Długość całkowita [mm] | 116 |
Długość 1 [mm] | 75 |
Długość 2 [mm] | 27,5 |
Technika połączeń | M4/2Nm |
Moment dokręcenia [Nm] | 10 |
Moment gnący [Nm] | 20 |
nr EAN | 4029416167516 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa J5712022 HERTH+BUSS JAKOPARTS
CITROËN | 5960 12 | |
CITROËN | 5960 19 | |
CITROËN | 5960 E9 | |
CITROËN | 9637469980 | |
FORD | 1148105 | |
FORD | 1525910 | |
FORD | 2S6Q-6M090-AA | |
FORD | 2S6Q-6M090-AB | |
MAZDA | Y401-18-601 | |
MAZDA | Y401-18-601A | |
PEUGEOT | 5960 12 | |
PEUGEOT | 5960 19 | |
PEUGEOT | 5960 E9 | |
PEUGEOT | 9637469980 | |
SUZUKI | 18550-73J00 | |
SUZUKI | 18550-73J00-000 | |
SUZUKI | 18550-DG113-A00 | |
TOYOTA | SU001-00671 | |
VOLVO | 31216248 |
Zastosowanie Świeca żarowa J5712022 HERTH+BUSS JAKOPARTS w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.