Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 1100 K 6 hutchinson

Pasek klinowy wielorowkowy 1100 K 6 HUTCHINSON

1100 K 6 Pasek klinowy wielorowkowy HUTCHINSON
 

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

1100K6

numer części:

1100 K 6

producent:

HUTCHINSON

Długość [mm] 1100
Ilość żeber 6
nr EAN 3159750628303

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 1100 K 6 HUTCHINSON

numery OEM:
AUDI      06J260849F
BMW      11 28 7 841 529
CITROËN      5750-E2
CITROËN      5750-J4
CITROËN      5750-WR
CITROËN      96152088
FIAT      71749420
FIAT      96152089
FIAT      9615208980
ISUZU      8970438660
LANCIA      71749420
NISSAN      11920-31U00
NISSAN      11920-9F610
NISSAN      11920-9F615
PEUGEOT      5750-A0
PEUGEOT      5750-WR
PEUGEOT      96152089
RENAULT      7700738035
RENAULT      7701474950
SEAT      030145933
SEAT      038903137N
SEAT      039903137N
SEAT      06J260849F
SEAT      1K0260849B
SKODA      038903137N
SKODA      06J260849F
SKODA      1K0260849A
SKODA      1K0260849B
VOLKSWAGEN      030145933
VOLKSWAGEN      038903137N
VOLKSWAGEN      04L260849P
VOLKSWAGEN      06J260849F
VOLKSWAGEN      06K260849A
VOLKSWAGEN      1K0260849A
VOLKSWAGEN      1K0260849B

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 1100 K 6 HUTCHINSON w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 1100 K 6 HUTCHINSON:

2019-12-17
 5/5
Ok
2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.