Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 1110 K 5 hutchinson

Pasek klinowy wielorowkowy 1110 K 5 HUTCHINSON

1110 K 5 Pasek klinowy wielorowkowy HUTCHINSON

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

1110K5

numer części:

1110 K 5

producent:

HUTCHINSON

Długość [mm] 1110
Ilość żeber 5
nr EAN 3159750627788

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 1110 K 5 HUTCHINSON

numery OEM:
AUDI      079903137A
HONDA      38920-PHM-003
MITSUBISHI      MB813272
MITSUBISHI      MB917985
NISSAN      11720-00Q1L
NISSAN      11920-00QAB
RENAULT      7700107493
RENAULT      8200061673
RENAULT      8200841132
TOYOTA      90080-91049
TOYOTA      90080-91099
TOYOTA      90080-91133
TOYOTA      90916-02270
TOYOTA      90916-02344
TOYOTA      90916-02345
TOYOTA      90916-02509
TOYOTA      99363-51110
TOYOTA      99365-01110
TOYOTA      99365-11110
TOYOTA      99365-21110
TOYOTA      99365-31110
TOYOTA      99365-51110
TOYOTA      99365-71110
TOYOTA      99365-81110
TOYOTA      99365-91110
TOYOTA      99365-C1110
TOYOTA      99365-D1110
DACIA      8200061673
DACIA      8200841132
HYUNDAI      57170-38000
KIA      57170-38000
MINI      11 28 8 511 920
MINI      11 28 8 573 418

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 1110 K 5 HUTCHINSON w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 1110 K 5 HUTCHINSON:

Wiesław, Niechobrz
2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wojciech, Warszawa
2019-12-17
 5/5
Ok

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.