Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 1200 K 6 hutchinson

Pasek klinowy wielorowkowy 1200 K 6 HUTCHINSON

1200 K 6 Pasek klinowy wielorowkowy HUTCHINSON
 

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

1200K6

numer części:

1200 K 6

producent:

HUTCHINSON

Długość [mm] 1200
Ilość żeber 6
nr EAN 3159750628402

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 1200 K 6 HUTCHINSON

numery OEM:
CITROËN      4007-E7
CITROËN      5750-FJ
CITROËN      5750-M0
CITROËN      5750-RZ
CITROËN      5750-Y2
CITROËN      9624542280
CITROËN      9624543180
FORD      1381643
FORD      6G9Q6C301BA
MAZDA      S555-15-909A
MITSUBISHI      MD318874
MITSUBISHI      MD323573
NISSAN      11720-00Q1W
NISSAN      11720-00QA2
NISSAN      11720-1KC0A
NISSAN      11720-1KC0B
NISSAN      11720-AZ71A
NISSAN      8200243021
PEUGEOT      4007-E7
PEUGEOT      5750-FH
PEUGEOT      5750-M0
PEUGEOT      5750-RZ
PEUGEOT      5750-W5
PEUGEOT      96410697
PEUGEOT      9655279280
RENAULT      117203290R
RENAULT      117205191R
RENAULT      117209098R
RENAULT      8200243021
RENAULT      8200821813
RENAULT      820082813
VOLVO      30751288
VOLVO      30757007
VOLVO      31251046
VOLVO      6G9N8620BB
DACIA      117203290R
DACIA      117205191R
DACIA      117209098R
DACIA      8200243021
DACIA      8200821813
DACIA      820082813
CADILLAC      12578001
LAND ROVER      6G9N8620BB
LAND ROVER      LR003570

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 1200 K 6 HUTCHINSON w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 1200 K 6 HUTCHINSON:

2019-12-17
 5/5
Ok
2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.