Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 1700 K 6 hutchinson

Pasek klinowy wielorowkowy 1700 K 6 HUTCHINSON

1700 K 6 Pasek klinowy wielorowkowy HUTCHINSON

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

1700K6

numer części:

1700 K 6

producent:

HUTCHINSON

Długość [mm] 1700
Ilość żeber 6
nr EAN 3159750628600

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 1700 K 6 HUTCHINSON

numery OEM:
AUDI      03C260849A
BMW      11 28 8 512 067
BMW      11 28 8 519 128
CHRYSLER      4573234
CITROËN      5750-F0
CITROËN      5750-J8
CITROËN      5750-RH
CITROËN      5750-VY
CITROËN      5750-YV
CITROËN      5750-ZH
CITROËN      96155949
CITROËN      96155951
CITROËN      96211951
FORD      1089877
FORD      XS6E6C301BB
PEUGEOT      5750-96
PEUGEOT      5750-F0
PEUGEOT      5750-J9
PEUGEOT      5750-RH
PEUGEOT      5750-VY
PEUGEOT      5750-YV
PEUGEOT      5750-ZH
PEUGEOT      96155951
SEAT      03C260849A
SKODA      03C260849A
TOYOTA      90916-02574
VOLKSWAGEN      03C260849A
HYUNDAI      25212-37151
HYUNDAI      25212-37160
HYUNDAI      25212-37161

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 1700 K 6 HUTCHINSON w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 1700 K 6 HUTCHINSON:

Wojciech, Warszawa
2019-12-17
 5/5
Ok
Wiesław, Niechobrz
2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.